U okviru edukativne platforme koju Zadarski plesni ansambl provodi godinama za svoje članove, a također i za sve ostale sudionike plesne scene u Zadru i šire,  poštujući sve epidemiološke mjere potrebne za neometan rad u plesnoj dvorani,  u mjesecu ožujku planirane su tri plesne radionice u trajanju po tjedan dana s tri različite profesionalne plesne umjetnice. Prošli tjedan započela je s radom Filipa Bavčević, ovaj tjedan (ponedjeljak, četvrtak i subota) na redu je gošća iz Grčke Kalliopi Siganou, a naredni termin se vraćaju domaćim pedagozima pa će voditelj biti Zadarnka Josipa Štulić.

Filipa Bavčević diplomirala je 2014. godine na plesnoj akademiji u Salzburgu (SEAD). Status slobodnog umjetnika stekla je 2018. godine. Od završetka školovanja, stečenu naobrazbu obogaćuje kroz radionice suvremenog plesa radeći kao plesač, pedagog i koreograf. Trenutno živi i radi na relaciji Zagreb - Zadar, a iza sebe ima niz plesnih projekata u kojima surađuje s mnogim renomiranim inozemnim i hrvatskim plesnim umjetnicima poput: Simone Forti, Davida Hernandeza, Jozefa Fruceka i Linde Kapetanee, Petre Hrašćanec, Saše Božića, Marjane Krajač, Irme Omerzo, Roberte Milevoj, Lade Petrovski Ternovšek, Sanje Petrovski, Mije Zalukar, Matee Bilosnić te mnogih drugih.

Od 2007. godine članica je Zadarskog plesnog ansambla s kojim surađuje kroz brojne predstave te u sklopu kojega povremeno održava radionice suvremenog plesa. Pedagoško iskustvo stječe i kroz rad u Zagrebačkom plesnom centru. Od 2016. do 2018. godine djeluje kao asistent na Plesnom odsjeku Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu, gdje u siječnju 2021. po prvi put predaje kao gostujuća nastavnica na kolegiju Suvremena plesna tehnika. Također  predaje suvremeni ples i scensku praksu u Umjetničkoj školi Franje Lučića u Velikoj Gorici. Članica je produkcijskog tima Stream radionica i Monoplay festivala u Zadru. U 2020. godini premijerno je izvela tri predstave: Playing reality, čiji se rezidencijalni program odvio u Švedskoj, Češkoj i Hrvatskoj kao dio BeSpectative programa, autorski projekt u formi solo predstave  Gilgameš, te predstavu Portreti u koreografiji Aleksandre Janeve Imfeld, u suradnji sa Zadarskim plesnim ansamblom.

Tema radionice kojom su se polaznici bavili bili su principi kretanja vezani uz uzemljenje, artikulaciju zglobova, popuštanje nepotrebnih tenzija, aktivacija trupa, stremljenje iz centra tijela na van kroz ekstremitete i vrh glave u svim smjerovima daleko u prostor. Također je u podučavanju prisutan odnos s podom kroz mekani, aktivan potisak te tijelo izvan balansa. Navedeni principi proučeni su i razrađeni kroz zadane plesne materijale i improvizacijske zadatke koji koriste opseg pokreta, dinamiku, različite načine korištenja prostora te različite upotrebe mišićnog tonusa.

Ovaj tjedan kreće radionica u kojoj sudjeluje kao gostujući pedagog Kalliopi Siganou porijeklom iz Grčke, no već duže vrijeme živi i radi u Copenhagenu u Danskoj. Školovala se u Proffesional Dance School Anna Petrova te surađivala s brojnim inozemnim koreografijama i kompanijama. Uz Zadar se vezala preko festivala Monoplay i suradnja sa Zadarskim plesnim ansamblom traje do danas.