Drugo izdanje festivala TranziT donosi snažne umjetničke poetike i istraživačke procese:


- inovativnu metodologiju i začudnu poetiku rada na specifičnim lokacijama koje tematiziraju dualnost i suodnos stvarnosti i fikcije argentinskog koreografa i izvođača Rodriga Parda;


-ekspertizu renomiranog stručnjaka scenskog pokreta, glume i korporalne mime Oscara Valsecchija u suradnji sa Sannom Toivannen, a koji se bavi osjetljivim i nužnim pitanjem dodira i kontakta;


-rezultate višegodišnjeg antropološkog istraživanja pogrebnih lamentacija u Europi vokalistice i izvođačice Julianne Bloodgood, višegodišnje suradnice svjetski priznate poljske kazališne skupine The Song of the Goat;


- rad u nastajanju jednog od najperspektivnijih mladih irskih izvedbenih umjetnika Jamesa Riordana koja propituje činjenicu da su ne tako davno svi koji bi umrli bili oplakivani u zajednici (naricanje/jadikovanje) i traži rekontekstualizaciju naricanja/jadikovanja danas kad je žaljenje javno ograničeno, a zajedničko otpuštanje tuge gotovo izgubljeno;


-te gotovo ekscentričnu i rubnu predstavu, stand-up komediju o stagnaciji, austrijskih umjetnika Christine Lederhaas i Johannesa Schrettlea u jednom jedinom tonu koja propituje monotoniju, njenu dramu i humor, te strah od promjene, ali i potrebu za stalnom promjenom.  


Više informacija u prilogu i na www.krila.org.